შეფასების რუბრიკა
უცხო
კულთურისათვის დამახასიათებელი ქცევის ეტიკეტის შასახებ ინფორმაციის ფლობა
|
მოსწავლე
სრილყოფილად იძიებს ინფორმაციას,მოძიებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ახდენს კულტურათა
ინტეგრაციას.
|
მოსწავლე
იძიებს ინფორმაციას, თუმცა სრულ ნაწილობრივ ახდენს მოძიებული ინფორმაციის შეჯამებას.
|
მოსწავლეს
უჭირს შესაბამისი ინფორმაციის მოპოვება,ნაკლებად ახერხებს მოპოვებულ ინფორმაციაზე
დაყრდნობით კულტურათა ინტეგრაციას.
|
მოსწავლე
ვერ ერთვება ინტეგრაციაში.
|
შესაბამისი
ლექსიკის და გრამატიკის ფლობა,საახალწლო მისალოცი ბარათის შექმნა.
|
მოსწავლე
ძალიან კარგად ფლობს გრამატიკულ და ლექსიკურ უნარებს, რის საფუძველზეც შეუძლია მისალოცი
ბარათის დამზაზედა
|
მოსწავლე
გააჩნია კარგი ლექსიკური მარაგი,თუმცა ბათის დამზადების როს უშვებს მცირეოდენ გრამატიკულ
შეცდომებს.
|
მოსწავლეს
აქვს მცირე ლექსიკური მარაგი და წერის დროსაც გრამატიკული შეცდომებიც მეტია.
|
მოსცავლეს
არ გააჩნია თემის შესაბამისი ლექსიკური მარაგი, ვერ ფლობს წერის კულტურას.
|
ისტის
უნარ-ჩვევების გამოყენება
|
მოსწალე სრულყოფილად ფლობს ისტის უნარ ჩვევებს, დამოუკიდებლად
ასრულებს ყველა დავალებას.
|
მოსწავლე
კარგად ფლობს ისტის უნარ ჩვევებს, მაგრამ ზოგჯერ სჭირდება დახმარება ამათუ იმ დავალების
შესასრულებლად.
|
მოსწავლე
ნაკლებად ფლობს ისტის უნარ ჩვევებს, დაუხმარებლად უჭირს მუშაობა.
|
მოსქავლე
ვერ ფლობს ისტის უნარ ჩვევებს.
|
პრეზენტაციის
უნარის ჩვევები
|
მოსწავლეს აქვს პრეზენტაციის შესანიშნავი უნარ-ჩვევები: დგომის ეფექტური პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან მკაფიო გადმოცემა და ყველასთვის გასაგებ
ხმაზე მეტყველებს.
|
მოსწავლეს აქვს პრეზენტაციის კარგი უნარ-ჩვევები, მაგრამ ერთ-ერთ ასპექტში ესაჭიროება გაუმჯობესება: დგომის ეფექტური პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან, მკაფიო გადმოცემა ან ხმის ტემბრი.
|
მოსწავლეს სჭირდება პრეზენტაციის რამდენიმე ასპექტზე მუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მაყურებელთან, მკაფიო გადმოცემა ან ხმის ტემბრი.
|
მოსწავლეს სჭირდება პრეზენტაციის ყველა ასპექტზე მუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან, მკაფიო გადმოცემა და ხმის ტემბრი.
|
No comments:
Post a Comment